14 lutego 2012

Walentynki

 Walentynki są wspaniałą okazją na spotkanie z ukochaną osobą. Oczywiście każdy to wie:P Niektórzy obchodzą je dość specjalnie. Słyszałam o ludziach którzy tego dnia zawierali akt małżeństwa:P Najczęściej jednak pary decydują się na zwykłe miłe, czasem nawet romantyczne, spędzenie razem czasu. Gratuluję wszystkim którzy znaleźli "tę" osobę:P Osobiście nie miałam takiego szczęścia:) Do wszystkich przybitych singli: Przed nami, jeszcze wiele takich dni, więc głowa do góry! Lepiej być samemu i świetnie się bawić, nawet w domu, niż desperacko spędzać ten czas z byle kim.

Szkoła...
Niestety jednak nie wykrzesałam energii na naukę... Na sprawdzianie natomiast, uśmiałam się pisząc głupoty:P Spokojnie, poprawię ocenę;) Zależy mi na dobrych stopniach, ale jestem zdania, iż nie ma sensu się, póki co, tym przejmować:P
Dzień był dość zwyczajny, żadnych ciekawych zdarzeń. Co się miało niby wydarzyć?:P Miłość mojego życia miała pojawić się znikąd, przechadzając się korytarzami i zagadać do mnie? Haha ;) Walentynkowy nastrój chyba nikomu się w mojej szkole nie udzielił:P


Taki mój rysuneczek:P Nie lubię kolorować, więc czarno-biały:P

Ten post jest dość krótki, w sumie nie mam się o czym rozpisywać;) Tak więc...
Miłych walentynek!;) 

9 komentarzy:

  1. ja tam nie przepadam za walentynkami ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja od tego roku polubiłam Walentynki :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ` A ja nje lubię i nje bd lubić tych walentynek. hehe. :) też zalezy mi na db ocenkach . :D zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mojej przyjaciółce i jej chłopakowi w Walentynki przypadla polrocznica :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :) moze poobserwujemy sie?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie ten dzień to po prostu zwyczajny dzień.;) Uważam, że tego typu święta są głupie. Komercja i dno. Miłość trzeba okazywać sobie przez cały rok, a nie tylko raz w roku. Uczcić bycie razem można każdego innego dnia.:) Nie martw się, to tylko moje skromne zdanie.;)
    Pozdrawiam.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Walentynki to według mnie dzień dla tych, którzy normalnie nie mają dla siebie zbyt dużo czasu ;) JA tam spędziłam je ze swoją drugą połówką jednak oglądając filmy w domu bo tak przypadło, że chora byłam ^^
    zapraszam do mnie w wolnej chwili :) http://mccomfits.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. dla mnie także jest to najnormalniejszy dzień , nie przykuwam do niego dużej uwagi . ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dzień jak co dzień ;)

    z mojego adresu znikło jedno 'e' zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny blog xd obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń