2 marca 2012

:)

Hej!
 Od dłuższego czasu nie pisałam, ale to nie dla tego, że zrezygnowałam:) Miałam tyle na głowie...
...do tego doszły problemy z laptopem i internetem. Ale spokojnie:P Już jestem z wami:D


Zmiany.
 Na swojej komórce miałam około 200 utworów, głównie pop-u. Niby okey, tyle tylko, że od jakiś 2/3 miesięcy kiedy tylko włączałam mp3 irytowała mnie niemalże każda piosenka. Nie mogłam tego słuchać. Czasem to uczucie mijało, ale w końcu i tak wracało. Wczoraj nie wytrzymałam i usunęłam prawie wszystko, na necie znalazłam parę naprawdę dobrych utworów. Dzięki temu mogłam "odświeżyć" moją playlistę. Teraz czuję się spokojna i rozluźniona gdyż wreszcie w uszach dźwięczy mi muzyka którą lubię;) 
Oto niektóre z "nich":


 Ostatnio tyle się działo ^^. Zapisałam się na konkurs recytatorski i mam zamiar zaprezentować wiersz Wisławy Szymborskiej "Niektórzy lubią poezję". Odnowiłam pewną (przyjacielską) znajomość:P Przeczytałam wspaniałą książkę której recenzję mam zamiar napisać do gazetki szkolnej (w ramach projektu). Trochę się denerwuję, ale postaram się do tego solidnie przygotować. Jest kwestia w której jestem trochę rozdarta...
...pełna sprzeczności...
 Książa która wprawiła mnie w zachwyt to "Mechaniczny Anioł" Cassandry Clare
 z trylogii "Diabelskie Maszyny"..

 Rozbudziła moją ciekawość do tego stopnia, iż z zapartym tchem poszukuję następnej części;) Kiedy skończę pisać recenzję, wkleję ją tu by poddać waszej ocenie:D

 Od jakiegoś czasu nie wszystko szło po mojej myśli. Zdarzały się bardzo przytłaczające i "demotywujące" momenty, ale cieszę się, że z tego wyszłam. Znowu jest jak dawniej, a może i lepiej...


Podoba się?:P

7 komentarzy:

  1. Dzięki! Bardzo fajnie, że odświeżyłaś znajomość. Trzeba je pielęgnować ;) a odświeżenie playlisty naprawde daje kopa- znam to ;D Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs- do wygrania biżuteria ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny rysunek ! ;33

    http://mealm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam to uczucie, gdy włączę mp4 a tu leci jedno dziadostwo, potem drugie, już jakiś czas temu wywaliłam to, co mnie właśnie wkurza :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pocieszny rysunek - podoba mi sie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ` nje słyszałam tych piosenek. :) eyhym. też czasem lubię usuwać wszystkie piosenki i zgrywać jakieś inny. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. ✿ kwiatuszek na 8 marca :)
    + dodaję

    OdpowiedzUsuń