24 kwietnia 2012

Dziwne.... :P

Hej!
Od jakiegoś czasu (wiem, że to DZIWNE),  z każdym kolejnym dniem, jest mi smutno przez świadomość, że kończy się szkoła. :P Nie chodzi o to, że skończyłam już naukę i nie chcę rozstawać się ze znajomymi. Raczej o to, iż z każdą chwilą coś co jest codziennie dla innych niczym, jest dla mnie czymś. :)
 Dzięki temu, że trzecie klasy mają swój egzamin, reszcie gimnazjum przypadły trzy dni wolnego. Za tydzień, znów pójdziemy tylko w poniedziałek i piątek, a już niedługo odbędzie się czterodniowa wycieczka. Wychodzi na to, że wakacje coraz bliżej, coraz więcej luzu, a na poprawy nie ma się specjalnie ochoty. :P  Z nauką owszem, idzie mi lepiej, ale poprzednie oceny dają o sobie głośno znać. ;) 
 Zaczęłam też mozolną pracę nad samą sobą. Sporządziłam listę, czego chce. Zastanowiłam się, co mogę zrobić by to osiągnąć i... działam. :)
Wiem, że będzie ciężko i bardzo pragnę bym wytrwała. Tak naprawę, mam już dość własnych wad i niedociągnięć. 
Czas na zmiany, czas na zmiany na lepsze. :)
:D


PS: Jak wam się podoba nowy wygląd bloga? Jeszcze nie specjalnie się orientuję, więc jest parę błędów. :P Spokojnie, poprawię to. :D

12 komentarzy:

  1. Mnie się nie podoba wygląd bloga. Jesteś emo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha. Nie. ;) Chyba zbyt szybko oceniasz. Wygląd bloga wyglądem, ale to, że jest czarno-biały, nie musi niczego oznaczać. :)

      Usuń
  2. Mnie wygląd bloga się nie podoba.:P I nazwa też dziwna.
    Eee. Czym Ty się przejmujesz.-.- Gdyby wszyscy mieli takie problemy jak Ty to świat byłby piękny.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak odchodzilam ze szkoly to polubilam szkole... :p Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna nutka ^^
    _____________
    Kierunek wybieram w wieku 13lat. - Dla Belgów znów jest dziwne to, że Polacy tak długo uczą się tylko podstawowych przedmiotow ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przeczytałaś tego posta zbytnio ze zrozumieniem, albo nie przeczytałaś całego ;) Gdy kończysz 12 lat. musisz zdecydować się w jakim kierunku chcesz się dalej kształcić" nie wiem skąd wzięło ci się to 7

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wygląda blog. Ne ma za co, 3 dni wolnego to przyjemność- tylko dla was- dla mnie nie, bo jestem trzecioklasistką :D/ Fajnie, że jedziecie na wycieczkę,my w ciągu 3 lat nigdzie nie byliśmy :<

    OdpowiedzUsuń
  7. 3 dni wolnego ojej zazdroszczę :( też bym chciała, ale pocieszam się tym że coraz bliżej weekend majowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ` mhm. no też mi szkoda, że już nje długo koniec roku.. ale w sumie się cieszę. *,*

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam tę piosenkę :3


    www.everyday-human.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląd bloga naprawdę bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 44 year-old Data Coordiator Giles Kleinfeld, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like Class Act and Rock climbing. Took a trip to Archaeological Sites of the Island of Meroe and drives a Accent. uwielbiam to

    OdpowiedzUsuń