13 kwietnia 2012

I kolejny. ;)

Ale mało postów dodaje. :P Hahaha. ;)


Z Madagaskaru:



 Witajcie drodzy czytelnicy! :D
 Jeśli chodzi o mnie to, niestety, nic ciekawego się nie dzieje. Czas leci, a ja już go chyba dogoniłam i próbuję nadążyć. :P Irytuję mnie fakt mojej osobistej niemocy w pewnej kwestii, ale i tak użalanie się i opowiadanie wszystkim dookoła, nic nie da. :) To minie. :P Chyba...
Wiosna, niestety u mnie nie "wybuchła". Wszystko dzieje się bardzo powoooli...
Zaczęłam pisać nową książkę, tyle, że na razie jestem na etapie "wszystko jest w głowie i muszę to odpowiednio i fajnie przekazać" :P Nawet niedawno ni stąd ni zowąd, ucząc się do sprawdzianu z historii, zapragnęłam napisać opowiadanie o kobiecie walczącej z nekromantami. :P Porzuciłam więc moje zajęcie i wziełam się do roboty. ;) Nawet fajnie to wyszło. :) 
Od jakichś dwóch tygodni, poznałam bardzo miłe uczucie, bycia przygotowanej na sprawdziany, kartkówki i oczywiście lekcje. :P Wcześniej nie przykładałam do tego zbytniej wagi. 


 Interesujący (według mnie) jest fakt, coraz większej fałszywości, wśród niektórych moich znajomych. Nie chodzi mi tylko o gadanie za plecami koleżanek, ale np. o nauczycieli. W mojej szkole jest pewna kobieta, która zachowuję się w stosunku do większości osób miło itp., przenosi sprawdziany, odpuszcza, jakieś uchybienia i inne tego typu rzeczy. Kiedy to robi, to okey. Wszyscy są mili itt., ale w chwili gdy np. przypomina o ważnym jutrzejszym sprawdzianie, to niektórzy: (cytuję) Ona jest jakaś powalona. Debilka. Wariatka. Co jej odpierdoliło. Szmata. itp. 
Nie wiem jak niektórzy, ale ja tratuję nauczycieli jak LUDZI. Jasne, czasem niektórym odwali, coś na Ciebie nagadają w domu, ale proszę, od razu myśleć o nich jak o kimś o wieeele gorszym?


Mój wf. :P






14 komentarzy:

  1. Ojej jaka zmarnowana na wf hihi :)wstawaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta zmarnowana... Spała.;) Ach lubię to.XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne piosenki.. :) cudowny, kolorowy blog! :)
    Pozdrawiam, i zapraszam do mnie :) Było by mi miło,gdybyś mnie dodała:)

    OdpowiedzUsuń
  4. WF najlepszy :) Może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hehe, fajny WF. Także uważam, że nauczyciele to też LUDZIE, przecież nie żadne dinozaury..

    Obserwuję. :))

    OdpowiedzUsuń
  6. faktycznie, nutka z Madagaskaru znana :D
    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wf. hahah <3

    http://mealm.blogspot.com/ Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. to zdjęcie mój wf rozłożyło mnie na łopatki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. nie słyszałam tych piosenek;o

    OdpowiedzUsuń