9 czerwca 2012

Nie mam pomysłu. :P


Witajcie!
 Przepraszam, że za często nie dodaję postów. Prawie codziennie mam pomysł na wpis, nawet układam go sobie w głowie, ale w chwili, gdy wreszcie zasiądę przy komputerze wszystkie chęci momentalnie wyparowują.  ;P Jako, iż mam długi weekend postanowiłam koniecznie coś dodać. Ten post będzie podzielony kategoriami, by łatwiej i dokładniej wszystko opisać.
Kategoria pierwsza: KSIĄŻKI!
 Parę tygodni temu przeczytałam książkę Gabriela Garcii Márqueza „Sto lat samotności”. To dzieło na pewno różniło się od moich ostatnich upodobań czytelniczych, ale i tak bardzo mi się podobało. Na pierwszy rzut oka najbardziej spodobała mi się całkowicie czarna, zniszczona i pozbawiona obrazków okładka. Naprawdę! Prosta, tajemnicza i interesująca. Chętnie bym ją wam tu pokazała, ale książka już zdana, a w internecie znalazłam tylko nowsze wersje z inną okładką. Nie napiszę jej recenzji, gdyż niestety nie mam na to ani chwili. Po przeczytaniu tej książki trafiły do mnie pierwsze trzy części sagi „Dary Anioła”, na które polowałam od jakiegoś czasu. Od razu zabrałam się do czytania. Średnio na jedną książkę, liczącą około pięćset stron poświęciłam niecałe dwie doby. Jeszcze dziś muszę przeczytać lekturę „Opium w rosole” i pożyczyć ją Yoko. (Ograniczone zasoby lektury w bibliotece szkolnej) ^^




Kategoria druga: ANIME
 Moim pierwszym świadomym anime był ‘Notatnik Śmierci” / „Death Note”, który pokazała mi Yoko. Spodobało mi się, ale niestety do dziś nie skończyłyśmy go oglądać, przez bak czasu i sposobności, by się spotkać i dokończyć. Drugim był „Elfen Lied”, a trzecim (dzięki napomknięciu ankyl:P) „Nana”. Czwartym i na razie ostatnim jest „Bleach”. Właśnie jestem w trakcie oglądania.
 Na pewno nie mam prawa nazywać się jakimś super fanem, ale faktem jest, iż bardzo lubię anime. Mimo, że ilość obejrzanych przeze mnie anime (przepraszam za powtórzenia) można policzyć na palcach jednej ręki, nie przejmuję się tym, bo przecież nie oto w tym chodzi. 








Kategoria trzecia: SZKOŁA
 Jest tyle do roboty, że ojojoj. :P Masa popraw, np. z plastyki oddałam tylko jedną pracę na 5 i nauczycielka nie ma mi, z czego wystawić oceny końcowej, więc teraz męczę się z pewnym witrażem. Robię go już dwa dni (z przerwami), a trwa to tak długo, nie dlatego, że robię go tak starannie, ale dlatego, że zajmuję się tym między czytaniem, oglądaniem „Bleach” i innymi pilnymi zadaniami. :P


Jeszcze raz przepraszam, że tak rzadko dodaję posty, obiecuję, iż następny pojawi się za mniej niż tydzień. :P Pa!
PS: Niedługo napiszę o piosence, która, parę lat temu, zmieniła moje spojrzenie na niektóre sprawy. Kto zgadnie, z jakiego jest gatunku? Jeszcze raz pa!

9 komentarzy:

  1. fajny blog :> zapraszam do mnie :* obserwuję i liczę na rewanż :3

    OdpowiedzUsuń
  2. no w końcu się doczekałam :D kiedyś chciałam kupić tą serię książek, ale potem jakoś mi ten pomysł wypadł z głowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Death Note olecam obejrzec w calsoci <3 genialne anime!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fanką anime nie byłam nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. 'Bleach' oglądasz? Bez dostępu do kompa?:O Masz owacje na stojąco!:) No dobra siedzę, aczkolwiek wyobraź sobie, iż podniosłam tyłek z krzesła.:)
    Ankyl, a nie jakaś anyls.xd
    Hmm. Gatunek pop! Dostanę order?^^
    Trochę pokmiń nad tytułem postu albo wcale go nie dodawaj.-My rada.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. A to, że słuchasz teraz muzyki rockowej jest w dużym stopniu moją zasługą, gdyż przebywałaś w moim towarzystwie, a ja mocno się tym interesuję. To wcale nie oznacza, że nie nic nie zrobisz sama. Zrozum, że na niektóre sprawy wpływ mają inni. Ja słyszałam muzykę rockową czasami w radiu i u mnie od tego się zaczęło. Ty słyszałaś czasami w radiu, często u mnie i spodobał Ci się. Gdyby w radiu nie puszczali muzyki rockowej prawdopodobnie słuchałabym teraz czegoś innego. Już kumasz?
    I ja nie słucham tylko muzyki rockowej. Słucham rocka, metalu, punku(Wszelkie mieszanki i odłamy tego np.: hard rock, punk rock, indie rock, metal symfoniczny itd.). Poza tym lubię blues, jazz.
    PS. To do tej kartki z pamiętnika.;)

    OdpowiedzUsuń