31 stycznia 2012

Początek.

 Parę dni temu wpadłam na pomysł założenia anonimowego bloga. Nie chciałam by moi znajomi czytali to przez pryzmat mojej osoby. Zawsze staram się mówić to co myślę, ale niektóre opinie muszę zachować dla siebie. Jak każdy. Będę pisała tu o moich pasjach i przemyśleniach co was pewnie nie dziwi. ;)
 Z natury jestem optymistką, ale jak wszyscy miewam momenty w których wszystko wydaje się do bani. Jedną z moich pasji jest fotografia. Niżej wstawię zdjęcie zrobione przez moją najlepszą przyjaciółkę, ale to ja je przerobiłam. :)

 Podoba mi się kolorystyka:P


Temat na dziś:
MARZENIA
 Zacznę od tego, że na pewno każdy z nas ma marzenie, większe, mniejsze. Nie chodzi mi tu o abstrakcyjne marzenia typu latająca małpa :P, tylko o najskrytsze pragnienia. Moim marzeniem jest odniesienie sukcesu, wiem pospolite. Ale taka jestem:) Muszę pamiętać, że jedyną osobą, która może mi w tym pomóc jestem właśnie ja. Nawet jeśli ktoś da mi niewyobrażalną szansę to i tak nic nie zdziała bez moich chęci i wytrwałości. Powiedzenie "Niech się dzieje co chce" nie ma prawa bytu przy marzeniach. Zostawienie spraw takimi jakie są i liczenie na cud (dosłownie), nic tu nie da. Przykładowo, jest sobie dziewczyna która pragnie zostać modelką, ma warunki, możliwości. Zamiast dokształcać się w tym kierunku i szukać szans, ona siedzi w domu przed telewizorem i liczy, że znikąd pojawi się sławny fotograf który uczyni z niej gwiazdę. W wielu przypadkach jesteśmy właśnie taką "dziewczyną". Nie chodzi tu tylko o marzenia związane z karierą, może chodzić o miłość lub inne uczucie. Dość często nadarzają się okazje do szczęścia. Potrzeba nam po po prostu więcej odwagi i inicjatywy. Tak, to nie jest łatwe. Właśnie dlatego ludzi których marzenia się spełniły jest tak nie wielu. Pozostaje kwestia porażek. Mogą one nas czegoś nauczyć lub najzwyczajniej w świecie zdołować. Na przykład ja. Boję się, że jeśli podporządkuję swoje życie marzeniu i one mi nie wyjdzie to się załamie. Życie to ciągłe wybory i mam nadzieję, że wybiorę mądrze. Nie wiem co będzie w przyszłości, nikt nie wie. Mam tylko nadzieję, że nie będzie tak źle. :P

6 komentarzy:

  1. Dzięki;) Może coś z tego wyjdzie:D

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia :)
    zapraszam do mnie, może ci się spodoba :)
    http://midulceangeldelaguarda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. powodzonka !;)

    zapr do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to powodzenia :D
    OBSERWUJEMY?

    tatarek-tatarek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia, też jestem nowa : )
    Wpadnij czasem do mnie : ]

    OdpowiedzUsuń